19/1

Heej alla pussgurkor!

Idag hade jag spanska prov! Jag var lite nervig innan men sengick det bra.
Mina kompisar kallar mig för satsare för att jag pluggar mycket nu i sjuan vi får ju inte riktiga betyg.
Jag tycker att det är roligt men jag retas inte tillbaka för det skulle bara bli ganska taskigt.

Jag ska igentligen plugga till svenska läxförhör fast jag orkar inte, men det blir ju ändå så att jag pluggar as mycket.<3:)

Vi var kompisar idag igen men jag pratade inte särskilt mycke med mina kompisar julia och natta men med susan.<3
Natta på sports day med macka i munnen(hitta bara en bild på henne)

Natta kommerlacka om hon ser den här bilden men jag tyckte att hon var göllig<3

Puss på er<3

// Amanda<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0