FIFFI E BUUUSGIASTE I VÄÄRLDEN!

hhejehej, jag g'stbloggar ismyg amanda är på toan... hon sjuger medans hon e på toa.... hmmm... vad ska ja skriva om?
Kanske, öhm amanda e dampis på mig! jag kan ointe focusea på läxan, theheh! busig ja e idag!!
När du (amanda) ser detta så hjälp mig med sciens provet på torsad, kmr faiiila hårt :'( snyyyft!
snyyyft! snyyyfTTq
snyyyft! 
snyyyft! 
snyyyft! 
snyyyft! 
snyyyft! 
snyyyft! 
snyyyft! 
snyyyft! 

HMM amanda tar en oändlig tid på toan typ 15 sej hon gick


 nu e ja busig igen och skriver :
Det du inte visste om amanda gust*****


* Amanda e singel
*HOn gillar böcker
*hon älskar choklad
* Hon gillar mig!!
* hon älskar kako i smothie.....
*hon har en groda på bordet
*hon har chokladljus som hon fick för 2 år sen men aldirg använt dem
*hon
*kmr
* nu

AHHHH HON KMR NU VI SES OMH SSKYNDA* SKICKA*PUH*


PUSS PÅ RUMPAN //FLUFFPUSS THITTHIT WWW.PALK.BLOGG.SE




Felicia.... puss på dig fast jag fick ändra några saker på listan<3

//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0