Vad gör man med såna kompisar som ni??

Jag    fattar    inte    om    man    e    sig    själv    så

 blir    man    dissad    men    om    man    härmar


någon    eller    följer    någon    så    får    man 


vara    med.    Vad    gör   man   med    såna    

som    ni??




Jag    nämner    inga    namn    men    om    ni 

   läser    detta    så    ska    ni   veta    att    jag 

   är    ledsen,    arg    och    besviken    att    ni 

   inte      sa    att    ni    skulle    göra    nåt. 

   Utan    en    person    ljög    medans    hon  

  skratta    och    skoja    med    mig    och    fiffi.

 Besviken    att    du    ljög    mig    rätt    upp    i 

   fejan    utan    att   må    dåligt.




FAN    ta    er



Jag...    vet    inte    riktigt    vad    jag    ska 

göra    om    detta    inte    stämmer    men    en

annan    kompis    sa   det    så    jag   tror    henne!


// Amanda


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag fattar inte om man e sig själv så blir man dissad men om man härmar någon eller följer någon så får man vara med. Vad gör man med såna som ni??



Jag nämner inga namn men om ni läser detta så ska ni veta att jag är ledsen, arg och besviken att ni inte sa att ni skulle göra nåt. Utan en person ljög medans hon skratta och skoja med mig och fiffi. Besviken att du ljög mig rätt upp i fejan utan att må dåligt.



FAN ta er



Jag... vet inte riktigt vad jag ska göra om detta inte stämmer men en annan kompis sa det så jag tror henne!



// Amanda

2010-01-22 @ 15:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0